Skola & Brownies

Har varit en rätt soft dag i skolan idag. Skrev nationellt prov i engelska vid 08.20 - 09.30 typ. Det gick inte så vidare bra, min text blev askass. Sen hade vi hål från 09.30 - 13.30. Det var alltså ett antal timmar att fördriva tiden på, och jag orkade inte åka hem så vi satt där på skolan bara. Efter det var det svenska och sen turism, och jag kan verkligen inte säga att turism är ett jobbigt ämne. Idag satt vi och klippte och klistrade bara. Sådär lagomt jobbig lektion måste jag säga ;D

Nu har jag precis käkat lite brownies med vaniljglass, och jag borde kanske ta och sätta igång med pluggandet. Har ju prov om gentik och sånt skit imorn, och jag har inte öppnat böckerna än. Bra Emma, verkligen! Kan inte ett skit om det, men jag orkar verkligen inte! Så nått bra betyg lär jag inte få på provet imorn.. Blähä..

image597

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback