24 augusti

Är redigt bakis just nu, usch och fy. Magen är i uppror och känns som att den är upp och ner och ut och in. Men men, man får väll skylla sig själv antar jag ;P

Gårkvällen blev i alla fall riktigt rolig, om än lite konstig mot slutet. Vad hände egentligen? Hmm.. Jag hängde inte riktigt med i svängarna där iaf, hände lite för mycket helt enkelt. Men som sagt, kul hade vi! Och som vanligt så var det jätte kul att träffa lite folk och ha det kul ihop. Sen stack vi ner på stan för att möta några, men det blev inte så tjottahejtan kul så jag och Malin stack hemåt efter ett tag. Stog ute och pratade lääääänge om allt mellan himmel och jord då, och när jag kom in så var jag helt genomfrusen. Jag låg typ och skakade i sängen för att jag frös så! Drog på mig tröjor och strumpor och kurade ihop mig under täcket för att bli varm igen. Fy fan vad jag frös alltså! =O haha


Amanda, Elinor och Louise :)

Johan, Maggan, Elinor och Johannes

Gruppbild! ;D

Cigarr är ju alltid kul ;) Fast min gick av på mitten...

Jag och Frida. Jag diggar mitt peace-tecken!

Lalla och Johannes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback