Ansiktsmask

Satt förut och tänkte på hur länge sedan det var jag peelade ansiktet och använde ansiktsmask, så idag var det dags för det igen! Så just nu sitter jag med en ansiktsmask från The Body Shop i ansiktet, och den blir så grymt stel nästan direkt. Kan knappt göra en min nu, känns verkligen som att jag gjort en ansiktslyftning. Haha.

Ska snart gå in på badrummet och skölja av den, och sen gå och lägga mig. För imorn väntar en ny dag i skolan, och då blir det nollning av ettorna!


Såhär otroligt snygg är jag just nu!


Kommentarer
nyfiken säger:

har du gjort ansiktslyft alltså ? :O Inte konstigt du är så snygg då..

2008-08-19 | 23:11:58
Skvallerapan säger:

vad fin du var


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback