Fika med tjejerna

Efter skolan idag så gick jag, Malin, Madde och Anna till blåvalvet och fikade lite. Blev en nacho-tallrik för mig, vilket var riktigt gott! Kan ju inte unna mig att äta ute så ofta eftersom att det kostar pengar, vilket jag måste spara lite på. Men hur som helst, det var riktigt mysigt att sitta och tjata där vi fyra. Är ju inte så ofta vi träffas allihop samtidigt längre, men när vi väl gör det är det supertrevligt! :)

Resten av dagen har mest gått åt till att laga mat och att förbereda mitt tal inför imorn. Eller ja, jag letade efter lite fakta och skrev upp några punkter. Så vi får väll se hur det går imorn.. Tar det inte på så stort allvar liksom.


Anna och Madde på Blå Valvet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback