Film och grönsaker hos Anna

Hej! Har inte hunnit blogga förens nu, så nu tänkte jag uppdatera er lite om mitt liv igår och idag! Igårkväll var vi ju som sagt hos Anna och kollade på film. Jag mötte henne och Louise på stan för att hyra en, och det blev The Eye, med bl.a Jessica Alba. Den var bra och lite småläskig ibland. Dock blev jag räddast när Maud skulle skrämma mig, usch! haha. Vi var även nyttiga för en gångs skull, åt nämligen grönsaksdipp! Handlade lite grönsaker och så på Coop, och jäklar vilka bigga tomater dom hade! Dom var huuuge!


Tomaten och Annas huvud, bara att jämföra storleken ;) haha

Grönsaker, levande ljus och film. Myys!

Louise diggade paprikan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback