Frankenstein

HERREGUD! ni skulle bara se hur jag ser ut just nu. Jag såg verkligen fram emot en kul kväll på statt, men nu sitter jag här och ser ut som frankenstein istället. Vi hade en kul lite n förfest hos Anna, och sen var vi påväg mot statt. Men efter bara en liten bit så drog jag mig med cykel. och for med  ansiktet rakt i asfalten. Min näsa är as svullen och jag har världens största fläslläpp. Jag lovar, ni skulle springa som in i helvete om ni såg mig nu. Fy fan.

Så förslåt att Anna och Malin för att jag förstörde kvällen så, men det var ju inte direkt med flit som jag trillade.. USCH! Jag vill verkligen spola tillbaka tiden några timmar och GÅ till statt istället. ååh, suck...

Kommentarer
Anna säger:

Emma Emma Emma.. nu blir ja faktiskt lite trött på dig. " Förlåt för att ja förstörde kvällen" Både jag och Malin sket väl fullständigt i att det inte gick att åka till statt! Dit kan man gå vilken fan helg som hellst! Huvudsaken är ju att du mår bra! Skit i det där statt! De va inte ens speciellt kul enligt många! Huvudsaken är att du lever för fan! och Det kunde ha gått så himla mycket värre! Var så jävla orolig där igår för dig! ringer sen! love you babe! <3

2008-08-03 | 10:23:38
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/
Louise säger:

Emma, jag lovar, att hur du än skulle se ut så skulle inte vi springa iväg!

Huvudsaken är ju att det inte hände något ännu värre, du lever fortfarande! Tack och lov!

2008-08-03 | 11:12:02
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback