Gårdagen

Blev en trevlig kväll hemma hos Anna igår med diverse folk. Var där i några timmar, och sen gick vi ner mot gästhamnsfestivalen. Som vi misstänkte så var det bara små fjortisar där och dåliga band, så vi gick inte in utan vi var nere på stan en liten stund och sen gick vi hem till Anna igen. Där blev det lite matlagning (Anna är nog den sämsta kocken ever! hahahaaha) och lite annat. Kul kul!

Sen vid halv 5 - 5 nångång så traskade jag, Malin och Birk hemmåt. Jag kom dock inte hem till mamma förens vid 6 imorse, eftersom att jag fastnade hos pappa ett tag. En kaninunge var nämligen ute och sprang i hagen, så jag var ju tvungen att hälsa på den :D

Resultatet av att jag kom hem så sent, eller tidigt på morgonen rättare sagt, var att jag sov till halv 3 idag.. Så nu är halva dagen borta och jag har inte hunnit göra mer än att käka och duscha.


Anna och Elin innan folket kom :)

Some party-people

Vattenpipan åkte självklart fram!

Jag, Anna och Timsan ute och vandrar :)

Röbbsie pöbbsie och Timsan

Jag och Elin. Nej, jag känner mig inte alls blek...

Kommentarer
Anna säger:

haha vilket jävla miffo jag är! å fan va elin är shakira ;P!

2008-08-16 | 17:00:57
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback