God kväll

Sitter här och ser ut som en liten unge med två flätor på huvudet. Så himla snyggt verkligen! Eller inte.. Ska alldeles strax skölja munnen med lite Klorhexidin (för framtändernas skull..) och ta ut linserna och sen sova. Ska bli gött, eftersom att jag är ganska trött nu faktiskt. Och så börjar jag 20 över 8 imorn, så då kan det vara bra om jag sovit ett tag så att jag kommer upp i tid.

Kollade precis in lite bilder som Maggan laddat upp på sin bdb, och fan vad jag vill vara brun igen! Tänkte på det när jag duschade förut, att färgen har verkligen börjat försvinna. Känner mig ju fan blek redan, så hur ska det bli sen i januari-februari? Jag kommer ju gå runt och va blek som ett lik.. Om det inte blir som pappa vill, så att vi åker utomlands i vinter. Men när det gäller honom så är det mycket snack och lite verkstad, så det vette fan om det blir nått sånt..

Aja, nu så kära läsare så är det dags för mig att stänga av datorn och få min skönhetssömn. Godnatt!


På Cypern i somras, och jag vet att jag ser helt störd ut. Men lite brun iaf :)

Och den här färgen känns det som att jag har nu. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback