Hancock

Nu har jag äntigen sett filmen Hancock. Har velat sett den väldigt länge nu, och nu ikväll så blev det av. Den var rätt bra, men inte direkt nån film som jag kommer kolla på igen för den var inte sååå bra. Ett + iaf för att både Will Smith och Charlize Theron var med, tycker nämligen att de är riktigt bra skådespelare.

Nu sitter jag här i soffan hos morsan och kollar på Sex and the City medans de andra sover. Har börjat följa den serien lite smått, och jag gillar den faktiskt! Är riktigt avundsjuk på Carries alla skor.. Skulle verkligen inte tacka nej till dom!



 

Kommentarer
Jasmine säger:

Hejsan! Hur skriver man texten bredvid en bild :O?

2009-12-05 | 18:44:36
Bloggadress: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback