Lördag

Härligt väder ute för en gångs skull! Blå himmel och sol, det gillar jag! Men ändå sitter jag här inne? Hmm.. men har ju inget kul att göra ute ändå. Fast jag kanske skulle ta och gå på en promenad, vore rätt skönt faktiskt. Får se hur jag gör med den saken.

Blev iaf väckt av pappa vid 12 idag, hade ställt alarmet på 10:25, men självklart så lyckades jag ju stänga av det på nått höger eller vänster.. Strax efter 12 fick jag även sms av Anna som ville att jag skulle med ner på stan, så direkt efter att jag käkat frulle och klätt mig så bar det av ner dit. Var där en kort stund innan vi åkte hit och lagade lite mat och åt och så. Sen för en stund sen så stack Anna igen, hon skulle nämligen ut på äventyr. Haha, undrar hur det kommer gå alltså ;P

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kanske glo på film eller nått? Den som lever får se!


Gulleplutt unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback