Moviekväll

Satt och kollade på Remember the Titans igårkväll när den gick på tv. Om jag inte minns helt fel så är det den filmen som Maggan tycker är så otroligt bra, och nu förstår jag varför! Verkligen sevärd film, så om du inte sett den, se den!! Jag var riktigt nära till tårarna några gånger! haha. Ett plus var även att Ryan Gosling är med i filmen, och han ser ju rätt bra ut sådär ;D

Så vad händer idag då gott folk? Solen skiner ju nästan ute, och det regnar inte för ovanlighetens skull. Gött! Men iaf, jag har inga planer för dagen. Förutom att jag ska till pappa och ge kaninerna mat och så då.. Hoppas på att ungarna kan kika ut ett litet tag också, men det gör de antagligen inte.. men men, ha en bra dag! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback