Nyttig? Jag? Pfft!

Nej man kan verkligen inte kalla mig för en nyttig person, även om jag gärna skulle vilja äta hälsosamt och motionera lite mer, men jag orkar helt enkelt inte. Eftersom att jag inte går upp i vikt av att äta en massa mat och onyttiga saker så bryr jag mig inte så vidare mycket om vad jag stoppar i mig. Ibland kan jag få för mig att jag ska börja äta nyttigare, men det brukar bara hålla i ungefär 3dagar.. Jag behöver helt enkelt lite sött varje dag!

Anledningen till att jag skriver detta inlägg är att jag förut idag tyckte att jag var så duktig som åt frukt och bär och sånt till mellanmål. Men nu direkt efter maten så åt jag även 2st muffinsar, varav den ena var stooor och kompakt och innehöll säkert 2000 kalorier! Haha, men gott vare!

Kanske nångång i framtiden ;D

Kommentarer
Chrille säger:

sv. okej kul vet ni vad ni ska göra/ sälja för nått än? Jag ska börja andra året på universitetet, men hade UF företag för 2 år sedan som vann SM-guld i "miljöpriset", det är ända kursen under skoltiden som man snackar om på alla ämnen =) ni kommer ha kul men det är mycket jobb! Lycka till

2008-08-21 | 20:09:49
Bloggadress: http://chrillej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback