Ölmekväll

Har faktiskt tillbringat kvällen ute i Ölme! Kom därifrån för typ en halvtimme sen. Jag och Malin blev iaf bjudna till Mattias på käk som han skulle tillaga. Även Marcus var där, och vi satt ute på den inglasade verandan och käkade god mat och pratade och sen blev det glass till efterrätt (det var centerglass Louise, gott var det! ;P haha). Trevlig kväll har det varit i alla fall :)

Nu sitter jag hemma hos pappa, har precis gjort badrumsbestyren som jag gör innan jag går och lägger mig, d.v.s tvätta fejjan, borsta tänderna och gå på toa. Så snart ska jag åka hem till mamma. Tänkte att  det var lika bra att åka hit och göra badrumsbestyren först så att jag slipper väcka henne till liv nu när hon sover, för sist var hon ju inte direkt glad.. Så aa, nu ska jag hem till morsan och smyga in genom källardörren så ska hon få se att jag visst kan komma hem utan att väcka någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback