Ridning


Sissi pissi

Du kan ju sluta läsa med en gång Maggan, för det står bara om hästar och ridningen ;D höhö

Jo jag red ju som sagt för första gången på typ två månader idag, och det var joooobbigt! Hade Sissi, som fick ha Ingers träns på sig med ett annat bett, vilket gjorde att hon var starkare idag än vanligt. Så nu har jag rätt ont i fingrarna.. Och vi hade Ann-Louise som ridlärare, och hon verkar skitbra! Vi jobbade en hel del med galoppfattningar från skritt, skänkelvikning och lite framdelsvändning. Enligt Ann-Louise så startar vi upp lite lätt eftersom att hästarna inte gått så mkt, men tjena säger jag bara, jag var helt slut ändå! Haha, undrar hur det kommer gå resten av terminen då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback