Sleten som bara den

Hejsan hoppsan! Kom hem från Beckas lägenhet för typ en halvtimme sen. Har varit där idag med henne och morsan och grejat lite. Var även in till IKEA där det handlades en hel jäkla massa. Dock inte till mig då.. Men men, har gått omkring som världens zombie idag. Blev ju väckt typ vid 9, och jag gick väll och la mig strax efter 5 imorse. Blev inte många timmars sömn med andra ord..

Kvällen igår var iaf riktigt kul! Jag och Anna stack ju till Alina först för lite förfest. Där var det lite mer folk, och vi satt och spelade det roligaste öl-spelet jag spelat! ojojoj, Älgen alltså.. höhö. Sen vid halv 11 så vandrade vi in mot stan för att gå till Statt. Riktigt kul kväll blev det där med en jäkla massa dans! Sen när Statt stängde så följde vi med Alex (?) hem på efterfest med lite mer folk. Trängde ihop oss ordentligt i bilen, tror vi var 8pers eller nått i en bil. Trååångt med andra ord!

Men nu ska jag gå till mamma och käka. Bilder från igår kommer senare eller imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback