Sovdags

Nu har jag precis gjort 2st apfula inbakade flätor i håret så att det ska bli lite lockigt tills imorgon. Ska alldeles strax gå och lägga mig, är rätt trött och linserna börjar bli torra i ögonen. Inte skönt! Men har ju haft i dom ganska länge nu, så det är väll inte så konstigt..

Läste även precis Blondinbellas blogg, och om att hon gjort en dagsplanering inför imorn.. Hmm, ungefär såhär kommer nog min se ut:

1. Skola 11.05 - 14.20
2. Till stan?
3. Käka
4. Slipa och måla kaninbur
5. Plugga italienska glosor
6. Fixa ihop ett 5min långt tal
7. Sova


Not so very much to do alltså, men litegrand iaf. Kommer förresten aldrig lyckas få ihop ett 5min långt tal och kunna det tills på torsdag.. Men men, jag får väll sitta där och improvisera eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback