Update

Blir inte mycket bloggande när jag är hos mamma, eftersom att vi för tillfället inte har internet där. Men nu när jag är hos pappa en snabbis för att ge kaninerna mat och vatten så passade jag på att logga in på bloggen en stund. Tycker synd om kaninerna som fick vänta tills såhär sent innan dom fick käk, men jag vill inte visa mig ute på dagen bland allt folk så som jag ser ut just nu..

Dock måste jag visa mitt nylle imorgon, eftersom att jag ska till tandläkaren mitt på dagen då. Men men, bara att hoppas att det inte kommer någon som jag känner! För jag ser verkligen förjävlig ut. Trodde att det skulle bli bättre rätt snabbt, men icke. Istället har jag nu fått blåtiror runt ögonen också. Mycket sexigt verkligen. haha.

Och jag måste bara säga att jag är GRYMT sugen på tuggbar mat! Har ju käkat flytande föda nu sen jag drog mig, och jag är så sjukt trött på det. Man blir ju inte direkt mätt av det.. Något som jag verkligen vill ha nu är en riktigt jävla god hamburgare! Fan vad gott det skulle vara!


ååh, ge mig!!

Kommentarer
DOLLY säger:

va fin blogg du har :) jag gillar ju rosa ;P

2008-08-04 | 21:39:50
Bloggadress: http://missdolly.blogg.se/
nyfiken säger:

Dricker du välling?

2008-08-05 | 01:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback