Ursäkta för sen uppdatering

Har inte hunnit blogga idag, eller igår rättare sagt. Måste varit första dagen på månader! But I've been busy you know! Först var det ju skola, som slutade vid halv 12. Dock åkte vi inte därifrån förens kvart i 1 eller nått.. Haha, vi älskar verkligen att hänga kvar där när vi slutat! Efter skolan stack jag, Malin, Madde och Anna och köpte godis och efter det följde Anna och Madde med hit till mig. Dom ville ju kika på kaninungarna :)

Sen kom även Malin och vi stack hem till Anna, dit även Louise och Linnéa kom. Vi lagade mat, käkade massa godis och kollade på film och pratade. Riktigt mysig kväll med andra ord, som borde göras oftare! När jag sen cyklade hem så märks det verkligen att man bor i en liten stad. Jag åkte genom typ centrum för att undvika en läskig bro, och genom hela stan så mötte jag inte en människa. En fredagkväll! Sen fick jag även stå och vänta vid dom där jävla bommarna som aldrig funkar, för att sen gå under dom eftersom att det inte kom nått tåg. Dom borde verkligen fixa det där bättre..

Men nu ska jag försöka att inte fastna här vid datorn, utan gå in på badrummet och göra mig iordning. Godnatt!


Anna och Maggan vid matbordet

Louise och Madde

Glutta på film blev det, Waterworld hette den. Hyfsad film!

Linnéa, Madde och Maggan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback