Utgång på ingång

Är redigt stressad just nu, håller på och gör mig iordning och om en kvart ska jag möta Anna vid Lidl för att åka till Alina där det blir förfest. Sen efter det så blir det utgång på Statt. Var ju tänkt att vi skulle dit för förra helgen, men på grund av en viss cykelolycka så kom vi ju aldrig dit. Men ikväll ska jag nog inte ta cykeln, så jag får hoppas att det går bra!

Nej nu hinner jag verkligen inte sitta här längre. Ha en trevlig kväll!


Ikväll ska vi dansa röven av oss!

Kommentarer
Emelie säger:

Jag vill också vara 18!!! Men igår dansade jag som fan på Varvet och förra helgen var jag på Mastis, haha x)

2008-08-16 | 19:50:41
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback