Vitlök i hela huset

Är grymt mätt just nu efter att precis ha käkat god mat. Svampsoppa (hemmagjord ofc) med vitlöksbröd till. Skitgott! Dock luktar det verkligen vitlök i hela huset just nu, inte mysigt. Och smakar även vitlök i munnen, och jag tog mitt sista tuggummi förut idag. Kanske skulle ta och borsta tänderna istället? Skulle ju kunna vara en bra idé..

Annars idag har jag inte gjort så vidare mycket. Förstår inte vart dagen tagit vägen? Jag har ju inte hunnit göra nånting än. Bara hämtat kläder hos morsan, gett djuren lite mat, glott lite på tv och sen käkat. Och ändå är klockan snart 8, och det är det enda jag gjort. Skumt det där, jag måste ha legat avsimmad i någon/några timmar utan att ha märkt det..

Svamp- och löksoppa
Detta var soppan som gjordes, fast utan lök
eftersom att en viss person i familjen inte
ville ha det... :( haha. och ingen sherry
hade vi i heller förresten!

Kommentarer
m säger:

haha låt mig gissa på att den dära vissa personen är ekan ? ;)

2008-08-28 | 19:57:49
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Louise säger:

Jag längtar tills på lördag!

Emma, jag har två stora problem:

1. jag vet inte vad jag ska ha på mig.

2. jag hittar inga bra limedrinks-recept. Vet du någon bra sida?

2008-08-28 | 20:01:24
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
m säger:

hahaha go ekan go ekan

2008-08-28 | 20:17:41
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback