Äntligen jullov!


Då var den sista
dagen i skolan för i år avklarad. Det käkades lite pepparkakor, dracks julmust, bjöds på choklad och annat trevligt på klassrådet. Sen var vi i aulan med de andra SPa-klasserna och sjöng jullåtar, kollade på en liten film och öppnade paket. Ett paket sugrör och en party-popper låg det i mitt paket. Haha, tackar för det!

Nu är det alltså mitt allra sista jullov i skolan. Sorgligt.. Bara ett halvår kvar till studenten, och jag vill inte längre! Börjar få lite små-ångest nu ju. Vad ska jag göra sen? Kommer jag få sommarjobb? Kommer jag få jobb i norge? Ska jag kanske plugga? Ååh, jag vill inte tänka på det nu. Ni som har längre tid kvar i skolan, var glada för det. Det är faktiskt jäkligt gött att veta vad man ska göra under morgondagen, och det är ju inte direkt något ansträngande heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback