Bilder

Kände att jag varit lite dålig på att lägga in bilder idag, så här kommer en bild från varje mapp jag har med kort. Eller njaa, det blir lite mycket kanske. Väljer nog bara en del av mapparna!


Madde och Mikael i min säng. När jag fyllde 18 :)

Madde, jag och Anna förra året. Från mappen Blandat.

Madde, Anna och Maggan. Reggae-kväll tidigare i år. Från Blandat2.

Anna och Johannes på Maxim. Från Blandat3.

Jag i Malins båt i skärgården. Från Mobilbilder.

Anna och jag. Från Party - 27 sep.

Äna banäna med vattenpipa. Från Party - 4 okt.

Sophie, Anna och jag påväg till Arena. Från party - 31 okt.

Jag vid Brighton Pier. Från Resor - Brighton.

Syster ligger och solar. Från Resor - Cypern2 -08.

Bror och jag åker paragliding. Från Resor - Cypern -07

Malin och Anna i Napa. Från Resor - Cypern -08.

Anki, Malin och Liza på klassresa. Från Resor - London -06.

Malin och jag i Cala Mesquida. Från Resor - Mallorca.

En liten gata i Rhodos stad. Från Resor - Rhodos.

Några härliga italienare ;D Från Resor - Rom.

En del av klassen käkar frulle. Från Resor - Stockholm -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback