HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ


Skoldagen var rätt så otroligt värdelös idag. Kom till första lektionen och fick då sitta vid datorerna, och då blev det inte så mycket gjort. Facebook och bloggar är ju roligare.. Sen resten av dagen så gjorde vi inte heller mycket värt, satt i matsalen i över en timme, var nere på stan och kikade lite och på sista lektionen så hände det inte heller så vidare mycket. Soft, men tråkigt.

Nu resten av dagen så blir det väll.. ööh.. jaadu. Kanske lägga mig i sängen och glo på en film? Har ju fortfarande Annas dvd här, och Happy Feet har jag ju velat se länge! haha.

Kommentarer
Matilda säger:

svar: jag är verkligen inge bra att förklara, men det ska finnas där tror jag.

men jag provade bara mig fram och tillslut blev det bra :P haha

2008-12-01 | 17:15:36
Bloggadress: http://mahuldan.blogg.se/
Jennifer säger:

GUD. Vilken skola går du på egentligen? Värsta fin :O <3

2008-12-06 | 12:00:10
Bloggadress: http://efterskolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback