Hoppas det går över snart

Uuuh, jag mår verkligen inte bra just nu. Känns som att jag ska spy när som helst och jag är helt yr och matt i kroppen. Inte så vidare kul.. Var ju och red förut, och som jag sa så blev det värre efteråt. Ridningen hade förövrigt varit riktigt kul om jag hade mått lite bättre. Jag hade Wendel och vi jobbade med skänkelvikning i skritt, trav och galopp och även lite öppna och sluta. Dock orkade jag inte vara med hela tiden, utan fick skritta runt lite innanför de andra ibland eftersom att jag mådde så dåligt.. Var riktigt nära att jag spydde efter ridningen, men icke.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och hoppas på att jag mår lite bättre sen så att jag orkar gå till skolan imorn.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback