Måndag

Ny vecka igen då, och bara 9 skoldagar kvar tills det är jullov. Ska bli så himla skönt! Längtar nått otroligt efter det just nu. Iaf, skoldagen idag var ju rätt värdelös som vanligt. Åkte dit till 20 över 9 för att ha religion/psykologi. Men det var ju rätt ovärt, för det  var ingen av oss som orkade jobba med fördjupningsarbetet idag så vi satt bara i bibblan och halvsov och sen i matsalen i ett bra tag. Hade en lektion vid 20 över 2 bara. Så aa, jag kunde nästan varit ledig idag.

Efter skolan har jag inte heller gjort nånting, borde verkligen plugga matte eftersom att vi har ett litet test på det imorn. Men det här med derivator är verkligen inte min grej, och jag har ingen hemma som kan hjälpa mig med det heller. Jobbigt.

Nån som kan förklara detta för mig? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback