Uppväxt på spenat eller?

Ridningen idag var väll helt okej. Vi hade hoppning och jag hade Queen. Gick väll inte direkt bra för mig, haha ojojoj ni skulle sett. Det var nog den starkaste häst jag suttit på måste jag säga. I början när vi inte hoppade nått så var hon verkligen jätte gó, men när det var dags för hindrena så blev det lite skillnad. Jääääävlar vad hon drog då, det gick verkligen inte att få stopp på henne! Jag drog som fan, var tvungen att såga i munnen och ibland var jag tvungen att rida in i väggen för att sakta ner. Så nu är mina ringfingrar helt döda och jag är helt slut i armarna. Inte ofta jag är det efter ett ridpass..

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags för Grey's Anatomy! :D


Innan såg hon rätt trött ut, men skenet bedrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback