Hallå i skogen

Sitter i skolan nu med en störd Anna bakom mig. Herregud säger jag bara, vilken människa. Ujujuj! höhö

Haha, ne men aa, nu sitter jag i skolan och har religion eller psykologi eller nånting. Ska göra fördjupningsarbeten men det vettefan vad jag ska skriv om. Kommer ju inte på något roligt. Eller det kanske blir sekter, kan ju vara rätt intressant ibland. Jo, det får det bli. Så det ska jag väll jobba med resten av dagen i princip, förutom på org&led i eftermiddag.

Nej vilket ointressant och tråkigt inlägg det här blev. Ciao! :)

Kommentarer
Matilda säger:

svar: tacktack :) det finns bra tips på designadinblogg.se!

2008-12-01 | 13:27:42
Bloggadress: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback