1 dag kvar

Tog precis en lång och varm dusch. Det var riktigt skönt, och välbehövligt. Luktade nämligen solarium, vilket inte luktar så vidare gott.

Idag tog jag en liten sovmorgon på morgonen. Struntade i idrotten eftersom att jag inte mådde så vidare bra. Men sen bar det iväg till skolan, och skoldagen var rätt jobbig och långdragen. Men tillslut var den över, och då bar det iväg till Blå Valvet med Anna-Sofia och Malin. Planerade lite inför fredagen och så. Det kommer kosta en hel del, men det får man väll leva med. Kommer ju iaf att bli grymt kul! Sen när vi var klara där stack jag och Maggan och solade. Blev allt lite brunare idag. Det var tur att det gav resultat, skulle kännas lite onödigt annars att bränna en massa pengar på något som inte syns...

Och nu sitter jag här, som vanligt. Borde plugga lite ekonomi och engelska. Ska ju hålla tal på engelskan imorgon i 5 minuter om Helen Fielding. Jag kan inte det jag ska säga alls, och så tar det bara cirka 3 minuter när jag pratar. Så det kommer väll inte gå så vidare bra, men det får jag leva med.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback