bössan

Tjoho din galne ko!
Har precis käkat en supergod kebabpizza. Har inte käkat pizza på evigheter, så det var riktigt smaskigt :) Ska snart iväg till Anna-panna. Blir lite små-party då. Trevligt! Och nej, jag har inte festat tre helger i rad nu, för förra helgen drack jag faktiskt ingen alkohol-haltig dryck! Sådäså! Men iaf, det ska bli riktigt trevligt. Gissar på att Hassan Mustaffan kommer plockas fram också, och denna gång ska jag bannemig göra ett skepp á la sagan om ringen! Men trååååååkigt att inte Maggan kan vara med bara... :( (till maggan: nu länkade jag till dig så att du skulle få lite fler läsare. Nöjd? haha :P )

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredags-kväll! (tänkte skriva lördags-kväll, men kom på att, fan, det är ju bara fredag ju! :O Härligt! )

Kommentarer
Emelie säger:

Haha, alkohol är bra ibland :D

2008-02-09 | 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback