Dagens

Sitter och väntar på att Anna ska höra av sig. Hon är så seeeg! :P Så medans jag väntar kan jag väll fylla i denna lista ännu en gång.

Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Hyffsat, går och nyser väldigt mycket dock.
Dagens borde: Plugga som vanligt..
Dagens frisyr: Självtorkat lite lockigt hår. Orkar inte göra något åt det.
Dagens klädsel: Ljusa stuprörsjeans, vitt linne och min systers vita&blåa tunika.
Dagens planer: Ska till Anna snart :)
Dagens materiella vill ha: En snygg färgglad klänning!
Dagens längtan: Nu när det blivit snö igen så längtar jag ännu mer efter sol&värme!
Dagens fundering: När ringer Anna?
Dagens beroende: Mina muffins jag bakade igår, har käkat en massa sådana idag.
Dagens tråkigaste: Att det blåser så ute..
Dagens roligaste: När Marcus pratade med en telefonförsäljare:
Telefonförsäljare: Hej, vi ringer från blablabla. Har du Dick där?
Marcus: Vänta lite... Pappa! Det är nån jävla telefonförsäljare som vill prata med dig.
Pappa: Säg att jag inte har tid.
Marcus (till tel.förs.): Han trillade precis och dog!
Telefonförsäljare: Det är för jävligt... men tack ändå!
Okej, det lät inte alls kul nu när jag skrev det. Men det var det! :P
Dagens låt: Lazee - Rock Away (se inlägg längre ned)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback