Fredag

Äntligen var det fredag igen! Tycker den här veckan har gått riktigt fort faktiskt, känns som att det var måndag igår.
Skolan var riiiiktigt slapp idag, hade bara italienska på morgonen där vi fick sitta och översätta meningar. Efter det var vi på nån föreläsning om alkohol & droger, som var ganska interessant. Sen hål i cirkus 2½h, då jag, Maggan och Ulla gick ner på stan och köpte en söt liten vattenpipa som vi ska ha imorn! Sen var det tillbaks till skolan där vi bara degade omkring och sen en föreläsning igen som var dödstråkig.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, alla är ju upptagna med annat. Så jag kanske tar och kollar på en film eller så, har ju en massa på datorn som jag laddat ner. Antagligen blir det nog I am Legend, för den verkar grymt bra! Men innan det ska jag baka muffins och käka god mat och ta en lång dusch. Det blir alltså en mysig hemmakväll för mig, men det kan ju vara skönt det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback