Gaah

Min hals mår verkligen inte bra just nu. Ridningen förut idag höll på att ta död på mig. Fick grymt ont i halsen och kunde knappt andas. Inte kul. Men pappa hade iaf sett till så att jag fick finaste Wendel idag. Dock gick det inte alls bra. Orkade inte göra nånting, kunde inte koncentrera mig på vad jag gjorde och allt blev bara fel. Blähä. Borde nog inte ridit överhuvudtaget egentligen, men det är lätt att vara efterklok ;)

Fick förresten min present av pappa förut! En Sony Ericsson k770i i färgen lila. Tackar tackar! Jag gillar den skarpt, den tar bra bilder och är riktigt snygg enligt mig!


Kommentarer
Emelie säger:

Förkylning på G eller?

2008-02-20 | 23:01:40
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com
anna säger:

OMG GRATTIS TILL DEN EMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-21 | 12:03:50
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback