God middag!

Har precis tagit en lååååång och skön dusch. Det var riktigt härligt det. Har haft en riktigt soft morgon idag. Gick inte upp förens 11.15 och då gick jag ner och käkade en mycket god frukost. Sen efter det har jag bara duschat och suttit här. Är på mycket bra humör idag också. Mycket beroende på att det var så soligt och fint när jag vaknade. Dock har solen försvunnit nu :/

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska hitta på. Skulle behöva plugga lite inför alla prov vi har nästa vecka, men jag tog inte med mig några böcker hem från skolan igår så det går inte. Istället kanske jag tar och går en promenad eller så går jag över till mamma och hälsar lite på kaninerna och ger dom lite sallad. Får se vad det blir :)

Kommentarer
Emelie säger:

Haha jag har tagit hem böcker men jag har inte rört dem. Plus att jag måste hitta fakta om den där gubbfjanten jag har, Hemingway. Blä:P

2008-02-17 | 22:26:56
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback