God morgon!

Ska strax åka iväg till Karlstad med Anna, Malin och Steen. Så det är därför jag är uppe så tidigt. Hade tänkt försöka hitta en färgglad klänning idag som jag kan ha på min och A-S fest på fredag. Får hoppas att det finns något som faller mig i smaken.

Gårdagen med brudarna var riktigt mysig. Mötte Madde på Maxi först där vi handlade lite och provade grymt snygga mössor. Vill absolut ha en sån till nästa vinter! Sen drog vi hem till min mamma dit även Malin och Anna kom. Gjorde iordning lite grönsaksdipp, och det var riktigt gott! Kändes bra att äta något nyttigt för en gångs skull när vi umgås ;) Kollade även på Se upp för dårarna. Det är en bra film det, rätt rolig faktiskt. Trots att den är svensk.

Btw så hade jag besöksrekord igår, 50st unika läsare! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback