God morgon!

Idag lyckades jag faktiskt komma upp rätt tidigt, men det beror endast på att min bror kom in och väckte mig vid 10 ungefär. Sen traskade jag ner och käkade frukost, fil med havrefras med jordgubbar i. Mums filibabba! Sen vid halv 2 ska jag möta Anna och Malin för att cykla ut till skärgården och ha picknick. Det är ju så fint väder idag! Så det ska bli riktigt mysigt :)

Måste även berätta att jag är mycket besviken på den ungerska busschaufför som sett till så att elskåpet pappa skulle greja med i norge är transport-skadat och pga av det så ska inte pappa åka till norge imorn. Jag, Malin, Anna och Madde skulle ju bo här hela veckan och ha as kul! Och imorn skulle vi ju laga lasagne här! Men icke, nu vet jag inte vad vi ska göra hela lovet.. Men men, nått kul ska vi nog komma på iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback