Goder morgon!

Vaknade för ungefär en timme sedan, och det var riktigt skönt att få sova länge. Så nu känner jag mig utvilad.

Just nu sitter jag och väntar på att mormor eventuellt ska höra av sig, så att jag ska åka till henne. Men gör hon inte det så ska jag hoppa in i duschen istället. Kan inte duscha innan jag åker till henne, för jag måste duscha efter att jag varit hos henne eftersom att man alltid luktar rök när man kommer därifrån. Not so nice. Men känner jag min lille mormor rätt så kommer jag inte åka till henne idag, eftersom att det är hon som ska hämta mig och det snöar en massa. Så jag tror inte hon vågar köra bil då, och förresten så vet jag inte om jag skulle våga åka bil med henne när det är snö på vägarna :P haha.

Nu tror jag att jag ska scanna datorn efter virus, känns som att den går ovanligt segt... =/ Och medans datorn letar virus så ska jag ta och fortsätta läsa engelska-boken! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback