Lååååång lista

Skulle inte tro att någon orkar läsa hela listan, men jag hade inget bättre för mig än att fylla i denna ;D
1. Tre namn jag lyssnar till: Emma, Gerd, Gäddan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är glad för det mesta, blir inte sur och arg så lätt.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så blyg ibland.
4. Detta är jag rädd för: Spindlar! Äckliga varelser det!
5. Tre saker jag vill ha varje dag: God mat, nån rolig händelse och ett glas jucie. haha.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Slicka mig på armbågen, nå till golvet med armarna när jag har raka ben, prata turkiska.
7. Detta tycker jag om att göra: Resa, shoppa, käka, vara med vänner, parta, dega och massa mer!
8. Detta vill jag göra just nu: Käka en pastasallad och kolla på film.
9. Bästa känslan: Glad!
10. Värsta känslan: Ledsen kanske.
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: Snäll, omtänksam, rolig och snygg (räknas snygg som en egenskap?)
12. Är du kär just nu? Nepp.
13. Vill du gifta dig? Kanske, kanske inte.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa till alla världsdelar, bli rik, uppleva en jävla massa saker m.m.
15. Min käraste ägodel: Datorn, mobilen eller Klimpen ;D
16. Något jag vill ha i present: En resa till ett varmt land långt borta.
17. Detta har jag på mig just nu: Strumpor, jeans, underkläder, linne, t-shirt och tröja.
18. Favoritkläder: Klänning. Så soft att ha på sig :)
19. Favoritdjur: Häst.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Ingen särskild.
21. Favoritlåt just nu: Keane - Bad Dream
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Ekonomi/svenska
23. Stjärntecken: Fisk!
24. En bok jag älskar: Gossip Girl
25. En film jag älskar: Titanic
26. Tv-program jag gillar: Grey's Anatomy, Gossip Girl, Heroes.
27. Favoritdoft: Ingen speciell
28. Detta äter jag gärna: Grillat!
29. Dricker helst: Färskpressad apelsin-juice.
30. Favoritgodis: Choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Västindien.
32. Färg på mina ögon: Blåa.
33. Min längd: 1,74 var det sist jag mätte :)
34. Jag tror på: Hassan!
35. Jag spelar: Harpan på mobilen, beroendeframkallande shit det!
36. Person jag beundrar: Maggan
37. Så här bor jag: Ibland hos mamma, ibland hos pappa. Båda har hus och jag har eget rum :)
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Hel-döda: 0 Halv-döda: 6 kanske?
39. Det här tänder mig: Jadu, vet inte riktigt faktiskt. Snygga magmuskler kanske? ;)
40. Det här gör mig avtänd: 300-kilos människor som stinker svett, har fot-svamp och rabies. De är ganska avtändande.
41. Favoritfärg: Blååååå
42. Favoritcitat: Seize the day
43. En hemlighet jag vet: Kan jag ju inte berätta om det är en hemlighet? Daah! :O
44. Bästa present jag fått: Det är nog mobilen :)
45. Senast köpta skiva: Har inte köpt nån skiva på måååååååååånga år.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Hööm... benen kanske :P haha
47. Den kollar jag efter först när ja loggar in på msn: Kollar inte efter nån speciell, bara nån rolig :P
48. Udda förmåga/egenskap: Kan inte komma på någon sådan just nu :P
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En örn?
50. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet av min dator.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Picknick i skärgården med Anna och Malin har hunnits med, ska inte göra nånting mer vad jag vet :)
52. Var är dina föräldrar födda?: Ingen aning, i Sverige iaf!
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Sony Ericsson PC Suite
54. Vilken är din favoritrestaurang? Thai-restaurangen :)
55. När badade du i en pool senast?: När vi var i badhuset med skolan.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Om dom på kabaréen räknas, så ja.
57. Hur många barn vill du ha?: 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Heavy-metal kanske?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Nej, är inte insatt i politik.
60. Vad har du för TV-kanaler?: Dom vanligaste. 1-6, mtv, ztv och aa, alla dom.
61. Har du åkt moped någon gång?: Japp, den står nere i källaren och väntar på våren ;)
62. Har du busringt någon gång?: Haha, jaa!
63. Har du fått felparkeringsböter?: Neej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: Cyoern är nog längst bort tror jag.
66. Har du en egen trädgård?: Nej, men mamma och pappa har.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Oh nej.
69. Badkar eller duschkabin? Dusch, men badkar är ju härligt ibland.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Vet inte riktigt vad jag sett för filmer denna månad, men kanske Se upp för dårarna?
71. Favoritpizza?: Bössan Kebab ;)
72. Chips eller popcorn?: Chips! Så grymt gott!
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Höh? Nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nepp
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppel.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Malin, Anna och Johannes på Charlies. Käkade pizza & sallad.
78. Favoritchoklad?: Marabou Dark Milk.
79. När röstade du senast?: Har aldrig röstat! Men nu är jag 18, så nästa gång det är val får jag rösta!
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för? 3!
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Neej, inte en enda :S
82. Är du duktig på matlagning?: Självklart! Jag är mästerkocken själv!
83. Klarar du att tanka själv?: Haha, tyckte det stog tänka först! Men njaa, tanka kan vara lite knepigt :P
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve? Nej, men visst har jag varit sugen på att göra det ibland ;)
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nepp.
87. Vad var det senaste du handlade?: Drickor och godis.
88. Har du kräkts offentligt? Tyvärr, ja.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken tror jag nog :) Men pengar är ju bra lockande det med...
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jajamensan!
91. Har du ringt något betalnummer?: Neej.
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja det tror jag nog.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Höööm.... kanske morfar för x-antal år sedan.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Kommer inte ihåg :O
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Vet inte :P
96. Vad har du i din väska?: En jäkla massa böcker just nu
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
98. Antal personer du kan lita till 100 på? 3, Malin, Madde och Anna!
99. Var hittade du den här listan?: På malins blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Ulla, Louise och DU.


Kommentarer
Emelie säger:

Den gör jag ;D

2008-02-25 | 23:07:20
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback