Lördag

Har inte varit nånting hos mormor idag, utan istället så har jag bara degat runt här hemma och så har jag läst lite i engelska-boken-som-aldrig-tar-slut. Jag har läst och läst och läst och läst, men jag har ändå en hel massa kvar. Suck. Tror jag valde en för tjock bok, måste komma ihåg nästa gång att jag ska välja en med stor text och en massa bilder.

Om cirkus en timme ska jag till Anna, där ska vi röka vattenpipa, kanske sjunga singstar och lite annat trevligt. Det blir najs det! Men innan det ska jag käka lite, tänkte kila ner nu och se om jag hittar nånting ätbart :)

Ha en trevlig lördags-kväll!


Kommentarer
Emelie säger:

Jag har också en vattenpipa :D

2008-02-03 | 21:10:31
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback