Lördag

Vaknade för ungefär en timme sedan, men jag är ändå riktigt trött. Kom inte hem förens aa, alldeles för sent helt enkelt! Men det var en riktigt rolig kväll igår! Har dock en aning ont i halsen nu efter singstar-sjungandet.. Vi rökte även en hel del vattenpipa och dansade en massa. Haha, så jävla snyggt var det! Så nu när jag snart blir 18 och får gå ut, ja då vet jag hur jag ska äga dansgolvet iaf ;)

Idag ska jag nog ta och böra med psykosocialt-skiten. Usch, jag känner verkligen inte för det. Och så fattar jag fortfarande inte riktigt vad vi ska ha prov på. Men äsch, det löser sig väll på nått sätt.

image375
Nån hade fått för sig att vända på alla möbler :S Haha, men jag
 och myran var så snälla och städade innan vi drog iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback