Louise

Ursäkta min frånvaro från bloggen idag, men jag har inte haft tid helt enkelt. Först var det skolan, då vi bl.a var på estet-treornas musikal. Den var bra, men handlingen var rätt kass. Men jag gillade den ändå. Vi hann även med en tripp till Blå Valvet på lunchen. Det var gott det! Sen efter skolan bar det av in to the big city igen med Malin och Anna. Vi var och solade på Meddo. Så otroligt skönt var det att få lägga sig i ett varmt solarium!

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit hos Louise eftersom att hon fyller 18 idag!!! GRATTIS ÄN EN GÅNG! Det bjöds på underbart gott fika, så när jag åkte hem mådde jag lite smått illa. Käkade lite för mycket tror jag ;) Men det var riktigt trevligt, och jag hoppas att du haft en bra födelsedag Louise! :D
image406
    


Nu ska jag ta och kleta på en ansiktsmask och sen läsa senaste numret av Cosmopolitan. Ciao!

Kommentarer
Johan säger:

Hej emma!
Skulle gärna vilja ha kontakt med dig, du kan nå mig på [email protected]
Mvh Johan.

2008-02-16 | 11:45:52
Bloggadress: http://askmoln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback