Mat

Nu har Anna precis dragit, så det är bara jag och Maggan kvar. Och som vanligt så fastnade vi här vid datorerna ;D haha. Var riktigt härligt att vakna till solsken idag! Vi gick upp ungefär vid 11, och märkte då att Maggan var borta! Jag och Anna gick ner och kollade, men ingen Maggan där heller. Så jag ringde till hennes mobil, men den var kvar. Men hennes skor var borta. Fy på henne som bara försvinner sådär! Visade sig dock sen att hon tagit med sig sin bärbara dator och gått ut och satt sig på våran "veranda". Haha, knäppgök ;)

Vi var nere på stan en sväng förut också, Anna köpte skor och så handlade vi även mat på Hemköp. Köp inte paprika där!! Den vi köpte var det larver eller nått sånt skumt i. Apäckligt!!

image450
Härliga vår-väder!
image451
Japp, man ska leka med maten! Här har vi myran...
image452
och detta ska då vara jag? haha.

Kommentarer
glitzy säger:

snyggt :) hihi..kan du maila din adress igen. tappae visst bort den :)
[email protected]

2008-03-01 | 00:06:46
Bloggadress: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback