Onsdag


Har precis varit
duktig och städat på mitt rum! Det var ju fullt av saker överallt, så jag kände att det kanske var dags att städa undan lite. Dock har jag inte orkat dammsuga eller damma eller något sådant, även om det verkligen skulle behövas.

Tror jag ska ta och fortsätta i de här duktiga tagen sen och börja plugga lite italienska eller läsa i nån av böckerna som vi ska läsa. Får se vad det blir. Är ju så tråkigt väder ute och jag har ändå inget bättre för mig, så varför inte liksom.

Just det, glömde ju nämna i förra inlägget att jag fick presenterna av Malin, Anna och Madde igår! Kläder och skor var det, superfint alltihop! Tack än en gång! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback