Oooonsdag

Lill-lördag idag då. Gött, för då är det snart helg igen. Har varit en ganska okej dag i skolan idag igen, skrev klart engelska-bokresencionen. Blev inte så vidare nöjd, men den fick duga för jag hade inte tillräckligt med tid på mig för att ändra den. Plus att jag inte orkade gå till skåpet för att hämta ett nytt papper ;) haha.

När jag kom hem gjorde jag en übergod smoothie! Innehöll en massa goda exotiska frukter. Jag är smoothie-beroende! Det är verkligen grymt gott, och jäkligt nyttigt också. Innehåller ju bara frukter och juice. Visst, juicen är väll inte så jättenyttig, men frukterna är!

Nu tänkte jag vara duktig och sätta igång med att svara på Naturkunskaps-frågorna om matspjälkningen. Har ju prov på det på fredag, och jag har inte börjat än. Känner på mig att det inte kommer gå så bra.. :P

Kommentarer
Emelie säger:

Jag blev inte heller nöjd med min, haha. Sen har jag gjort frågorna för en gångs skull. Kanske bör plugga in så jag kan det :P

2008-02-06 | 18:55:16
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback