paket

Upptäckte förut när jag var nere för att käka kvällsmat, att det låg ett litet paket till mig på bänken. Det var prenumerations gåvan jag skulle få av Cosmopolitan. Fick ju en prenumeration på den tidningen i julklapp, och nu kom presenterna. Det var dock bara 2st svarta, rätt fula, necessärer och en mascara. Men det är ju alltid kul att öppna paket! Och det kommer det ju bli en hel del av denna vecka ;D

Men nu ska jag återgå till pluggandet. Kan faktiskt det mesta av engelska-talet nu. Och jag tog tid en gång när jag pratade, och det tog 3:10 min. Som jag nämnt tidigare ska det vara på 5 min, så jag får väll ta och prata riktigt sakta imorn eller något... Fast nu orkar jag inte fortsätta med engelskan, utan ska nog istället göra några ekonomi-uppgifter. Vad duktig jag känner mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback