Pigg som en lärka

Ja tro det eller ej
, men jag har inte somnat än! Är faktiskt rätt så pigg nu! Eller nu ska jag inte ta i, för pigg är jag inte. Men absolut inte lika trött längre. Men ska ändå gå och lägga mig snart ändå, men först ska Anna komma förbi och hämta Hassan.

Kollade på melodifestivalen förut, och varenda jävla låt sög arsle idag. Inte en enda som var bra. Det enda som var bra med melodifestivalen ikväll var Björn Gustafsson, som vanligt. Och hans låt var den enda som var värd en plats i Globen!

Kommentarer
Emelie säger:

Haha, jag håller helt med. Så dåligt. Jag tycker Patrik Isakssons låt skulle kommit till Globen istället för bajsfrid :P

2008-02-23 | 22:43:24
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback