Prosit

Usch, jag börjar bli förkyld. Går runt och nyser en massa och så har jag lite ont i halsen och i gommen sådär som man har när man är förkyld. Verkligen bra timing tycker jag. Har ju en massa att göra denna vecka. Fullt att göra i skolan, och så fyller jag ju år på onsdag och på fredag är det dags för festen. Vill verkligen inte vara sjuk då! Får ta nån ibumetin (heter det så?) innan festen isf. Fast det kanske är dåligt i samband med alkohol? Äsch, det löser sig nog.

Förövrigt så är jag på ganska dåligt humör för stunden. Är riktigt hungrig, och så fick jag reda på att det blir snuskiga jävla fiskpinnar till kvällsmat. Äcklig mat får mig lätt på dåligt humör när jag är hungrig. Samma sak på morgonen. Kommer jag ner för att äta frukost och så finns det inget gott att äta, ja då kan hela förmiddagen vara förstörd. Mat är faktiskt en viktig del i mitt liv ;D haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback