PS

Har precis käkat lite kvällsmat, det blev korvstroganoff och pasta ikväll. Inte så vidare gott, men det gick att få ner. Nu snart ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag plocka ihop lite saker och åka till Anna. Ska ju sova där ikväll. Mysigt!

Satt och lekte lite i photoshop förut. Hann dock inte göra så mycket innan pappa ville ha hjälp med maten. Och kvaliten på bilden är inte så vidare bra eftersom den är tagen med mobilen. Men men, här har ni iaf före- och efterbilder! ;D

image395
image394

Kommentarer
Emelie säger:

Tur att någon kan PS :D Haha, det kan inte jag. Jag kan måla och rita med penslar :D

2008-02-13 | 00:37:23
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback