Skolan

Nu ska jag snart vandra över till pappa för att sen åka iväg till stallet och rida. Ska bli skoj! Dock mår jag ju inte så jätte bra, men jag tänker inte skippa ridningen bara för det.

Skoldagen har varit ganska rolig idag, hade sjukt kul i matsalen åt Annas lilla olycka! Haha. Sen hade vi ju hål eftersom att vi inte hade nån italienska, så det var riktigt gött. Efter hålet/lunchen var det dags för min engelskaredovisning. Den kunde absolut ha gått bättre! För det första: JAG HADE FEL FÖRFATTARE!!!!! Skulle tydligen ha Henry Fielding och inte Helen Fielding.. Och för det andra: jag glömde bort en massa av det jag skulle säga, så jag tittade för mycket på pappret. Men men, fick VG iaf, så jag är nöjd :)

Kommentarer
Emelie säger:

Haha, oj då! Själv kunde jag inte prata imorse. Det kändes meningslöst att gå till skolan. Marie kommer döda mig nu. Jag får säkert göra för hela klassen, haha.

2008-02-20 | 19:22:47
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback