Söndag

God dag!
Vaknade vid 10 idag av att alarmet på mobilen satte igång. Tänkte att jag skulle komma upp någorlunda tidigt idag iaf. Men så tänkte jag också att jag kan väll snooza en liten stund till. Dock råkade jag stänga av alarmet då och vaknade vid 13.00 igen. Great. Så trots att klockan snart är 3 så har jag ändå bara varit vaken i två timmar, och därför inte hunnit göra så mycket än. Bara lagat mat och käkat och sen suttit här. Resten av dagen kommer nog bli precis lika slapp. Har ingenting speciellt alls som jag ska göra :)

Kommentarer
Louise säger:

svar: mm vad härligt att höra att det blev positiva resultat. Vi funderar nämligen starkt på att sticka, men vet dock inte med tanken på risken att komma till ett skabbigt hotell! Men sånahära kommentarer lugnar en! :D Har du någon favoritparfym?
ha en underbar dag!

2008-02-24 | 16:25:36
Bloggadress: http://www.crashbooombang.blogg.se
Emelie säger:

Åh, det är så gött att bara ta det lugnt! :D

2008-02-24 | 20:32:06
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback