Spa

Har just nu lite hemmaspa med ansiktspeeling, ansiktsmask osv. Känner mig otroligt snygg just nu, haha.

Har förresten inte pluggat något psykosocialt alls idag. Jag har verkligen ingen diciplin på mig själv! Jag tog upp böckerna och tänkte börja, men så fort jag slagit upp boken och kollat vad vi skulle ha prov på så gav jag upp. Jag orkade verkligen inte. Dåligt av mig, jag vet.. Istället har jag bara degat, som vanligt. Inte gjort någon nytta alls. Förutom då jag städade till kaninerna då.

Nu ska jag kila in på badrummet och skölja av masken!

image379
Den bjuder jag på som fan.

Kommentarer
maaggan säger:

De är rätt de din jävla deg ;)

2008-02-10 | 20:54:06
Bloggadress: http://maggann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback